유 ما هَمیشهـ ِــ با هَمیمـــ ـ 웃

유 ما هَمیشهـ ِــ با هَمیمـــ ـ 웃

Ìñ αƓнα мOĸнTαƁЄ ĸнαѕЄ ѕнƠмαѕ Pα cнЄƦα zƖƦЄ pαyЄ мαѕ
유 ما هَمیشهـ ِــ با هَمیمـــ ـ 웃

유 ما هَمیشهـ ِــ با هَمیمـــ ـ 웃

Ìñ αƓнα мOĸнTαƁЄ ĸнαѕЄ ѕнƠмαѕ Pα cнЄƦα zƖƦЄ pαyЄ мαѕ

▒✘گاهی... .✘▒

 

گاهی 

احساس می کنم روی دست های خدا مانده ام...

خسته اش کرده ام....

خودش هم نمی داند

با من چه کند!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
Keyvan دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 11:25 http://khanedosti.blogfa.com

ﮔـﺎﻫـی ﺍﻳـﻨـﮑـﻪ ﺻـﺒـﺢ ﻫـﺎ

ﺩﻟـﺖ ﻧـﻤـﻲ ﺧـﻮﺍﺩ ﺑـﻴـﺪﺍﺭ ﺑـﺸـﻲ

ﻫـﻤـﻴـﺸـﻪ ﻧـﺸـﻮﻧـﻪ ی ﺗـﻨـﺒـﻠـی ﻧـﻴـﺴـﺖ !

خسته ﺍی ﺍﺯ ﺯﻧـﺪﮔـی …!

ﻧـﻤـی ﺧـﻮﺍی ﻗـﺒـﻮﻝ ﮐـﻨـی ﮐـﻪ ﻳـﮏ ﺭﻭﺯِ ﺩﻳـﮕـﻪ ﺷـﺮﻭﻉ ﺷـﺪﻩ …

پریسا پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 17:03 http://faryadat.blogfa.com/

دلم بهانه ای میخواهد برای ادامه زندگی…
مثل یک بوسه عاشقانه که یادم بیاورد هنوز زنده ام !

پریسا پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 16:37 http://faryadat.blogfa.com/

ای دل کوچک من...
غصه نخور تو خدایی داری که بزرگ است بزرگ
و به قول سهراب ، در همین نزدیکیست ....
ای دل کوچک من ...
بگذارکه غم و غصه ببارد ، شاید...
شاید اینبارخدا میخواهد که پس از بارش غم
و پس از خواندن نامش ، هر دمآسمان دل تو صاف شود ...
و نگاهت به همه اهل زمین پاک شود
شاید اینبار خدا میخواهدکه خودش چتر تو باشد
که بمانی ، نروی ......
و دگر بار نگویی سهراب « قایقت جا دارد....» ای دل کوچک من...
غصه نخور تو خدایی داری که بزرگ است بزرگ
و به قول سهراب ، در همین نزدیکیست ....
ای دل کوچک من ...
بگذارکه غم و غصه ببارد ، شاید...
شاید اینبارخدا میخواهد که پس از بارش غم
و پس از خواندن نامش ، هر دمآسمان دل تو صاف شود ...
و نگاهت به همه اهل زمین پاک شود
شاید اینبار خدا میخواهدکه خودش چتر تو باشد
که بمانی ، نروی ......
و دگر بار نگویی سهراب « قایقت جا دارد....»

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.